onsdag 22 juni 2016

The Little Gangster

The Little Gangster är min nya ponny, med honom har jag stora planer, vårt mål är att vara med i SM och komma med i ponnylandslaget!

Han är en c ponny född 2000 och kommer från Irland. Han flytta hit till Sverige 2012 så han har inte bott här jätte länge.

Hittills har jag tävla två tävlingar med placering och mer om det kan ni läsa om mina förra inlägg.

Han är en vit ponny som är jättesnäll. Han älskar att hoppa och galoppera på ängar men han gillar inte dressyr så mycket men det måste Ju göras ändå!

The Little Gangster kallas för gangster men hos dem förra ägarna kallades han för Nisse men eftersom vi har en Nisse så kallas han för Gangster.

Ni kommer hänga med min, Nisses och Gangsters resa, Bye!! Dem hästarna är bäst!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar