tisdag 21 juni 2016

Vet inte vad jag ska skriva!!

Hejsan,

Idag är det väldigt bra väder ute, badväder! Runt 20 grader! Som ni kanske vet så har vi köpt en pol som är nergrävd vilket är skönt när de är varmt ute.

Idag blir det dressyr och dem övningarna jag tänkte göra igår blir idag istället.

Just nu är jag hemma och passar Greta eftersom mina föräldrar handlar och syrran har ridläger. Så jag sitter och kollar på film och youtube. Funderar på att skaffa en youtube kanal där jag gör challenge och vloggar osv men jag får vänta och se om jag har tid med bloggen först och främst så det inte kommer inlägg några minuter efter och sedan blir det ett uppehåll utan att jag försöker ha några
timmar i mellan alla inlägg:)

Nisse var jätte glad igår när hon fick komma ut till Lipton igen,  det gamla paret fick träffas igen haha xD

Gangster hoppas jag att han inte är lika smutsig som igår haha xD

Nu tog det stopp i hjärnan och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om så inlägget får avslutas här så ses vi, Bye:)
Börjar nog med denna logga igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar